12. 11. 2011.

Poentles

Poentles je kombinacija heklanja,šivenja i veza.Proces je prilično dug,zahteva strpljenje(kao i većina ručnih radova).

Prvo se radi duža traka kao na sledećoj fotografiji.
Na belom platnu se iscrtaju konture željenog oblika.Može se i precrtavati već postojeci model poentlesa,kada je platno pomalo mokro položeno iznad,pa se sa olovom polako prelazi preko glavnih linija. 



Traka se našiva po nacrtanim linijama na platnu,pa se po potrebi seče i malo rašiva ,pa spaja šivenjem ,tako da se ne primećuje sastav.
Da bi se lakše radilo,platno se spaja sa nekim malo tvrđim platnom,npr.teksasom(bar su mene tako učile moje"učiteljice"poentlesa).  
Posle  se unutrašnjost popunjava vezom na razne načine.

      Kada se sve izveze i spoji,rašiva se od platna i na kraju izgleda ovako.

To bi bila mala škola poentlesa.

15 коментара:

  1. Pa ovo je prava umjetnost!!! A rezultat je prekrasan!!

    ОдговориИзбриши
  2. Kako si ga ti opisala, deluje jednostavno za izradu.A znam da nije.Stvarno treba puno volje i strpljenja.Moja mama ke daaaavnih dana pocela jedan i nije ga nikada zavrsila.A ja jadna ne znam nikako gajtan da isheklam.Divan ti je rad!

    ОдговориИзбриши
  3. Bonjour
    C'est superbe très beau résultat , félicitations !!
    Amitiés Carole

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da vam se dopada.
    Aleks,možemo li nekako da završimo taj započeti poentles?
    Moja zamisao je bila da napravim tutorijal,ali fotografije treba da budu zumirane, a to sa telefonom ne mogu.Videću sta mogu da učinim po tom pitanju.

    ОдговориИзбриши
  5. Draga moja ovo je zaista prekrasno i jako zahtjevno za raditi...nisam do sada čula za poentles i mogu se samo složiti s Edom da je ovo umjetnost! Sve pohvale spretnim rukama :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Preljepe stvari radiš, a i mnogo toga se može ovdje kod tebe naučit. Hvala na posjeti i komentaru. .

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala Anna,Sanja,Creative mind.
    Hvala Cleo,i dobrodošla.

    ОдговориИзбриши
  8. aaaaa, odlično, tako to ide!!! Vidjela sam već ali nikad saznala način. Hvala ti na tutiću :))

    ОдговориИзбриши
  9. bonsoir merci pour vos compiments tres jolie ce que vous faite bonne soirer a vous prunelle

    ОдговориИзбриши
  10. Oh quel travail !!! Moi qui aime la dentelle, j'admire votre ouvrage.

    ОдговориИзбриши
  11. Ovaj način rada mi se oduvijek dopadao.Jako lijepo.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentarima

Kukičani leptir.