21. 4. 2012.

Kruna za devojcice



Sa malo maste i  modelom za heklanu cipku mozete napraviti unikatnu krunu za princeze.
Ako nemate malu decu,ovakvom poklonu ce se sigurno radovati svaka devojcica.
                 Kruna je ucvrscena lepkom za drvo i stavljena na odgovarajucem kalupu da se osusi(za to moze posluziti i kantica sa marmeladom ili neka slicna posuda)Naravno moze i u drugoj boji,meni je trebala bas ova  jer upotpunjava stajling za vilu na maskembalu.
                 Ovakve stvari ce sigurno duze trajati od plasticnih tiari koje svaka devojcica moze da ima.Mozete zamisliti koliko traje krhka tiara u rukama trogodisnjeg deteta,tesko da ce izdrzati 1 citav dan :))
Kukicani carobni stap nisam jos nigde videla,tako da bi to bio moj patent.

16 коментара:

  1. Bravo za princezu ali i za mamu !
    Divno ,kao i ideja ,čarobno ...

    ОдговориИзбриши
  2. Nigdje ne vidjeh niti ovakvu krunu ,a ni štap!!!Ovo moraš "patentirati", ideja i izvedba su ti prva liga.Kako si se samo sjetila?!Ma stvarno poželim heklati.
    Svaka čast i veeelika pohvala!!!Tebi i princezi , koja će nositi ovu kreaciju, veeliki pozdrav:)):):))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sonaj.Potrazi na youtubu,ima tutorijala o heklanju,jer je zaista jednostavno,zasto ne bi naucila,a sigurno ima neka devojka koja ce ti rado pokazati kako se hekla.

      Избриши
    2. Zagrijana sam za naučiti, pa čim uhvatim vreme i nabavim heklericu,krećem u nove izazove!Imaš nagradicu na mom blogu:)):)):))

      Избриши
  3. Stvarno posebo i odlična ideja!
    Morat ću to probati napraviti za svoje princeze...

    ОдговориИзбриши
  4. Pour une princesse ou une fée ?
    Bises et bon week-end.
    Anna

    ОдговориИзбриши
  5. prekrasno i stvarno odlična ideja :) pozz

    ОдговориИзбриши
  6. Magnifique couronne merci pour le partage de cette bien belle idée
    Amitiés Carole

    ОдговориИзбриши
  7. Divno, pozelim da imam jednu devojcicu (ja to cesto pozelim :-)) ), ili cak da sam ja opet mala.
    Ma, sve te plasticne gluposti se ne mogu meriti sa ovakvom divotom. Bravo, Miki.
    A hocemo li videti i tu princezu, da vidimo kako sve skupa izgleda? Bilo bi lepo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bojana.
      Maskembal jos uvek nije bio,jer cekamo lepse i toplije vreme,a sad zasad je nekako nepredvidivo,tako da kad se odrzi,postavicu nekoliko slicica.Pozdrav.

      Избриши
  8. imaš nagradicu na mom blogu, ugodnu večer želim :) pozz

    ОдговориИзбриши
  9. Prekrasno, oduševljena sam!!!
    Navrati i kod mene imaš nagradicu.

    ОдговориИзбриши
  10. hola!!...gracias por tu visita...no comprendo tu idioma pero con el traductor de google en internet...hablamos el mismo idioma.me gusto mucho tu blog...volvere a visitarte más veces.anamary

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentarima

Kukičani leptir.