26. 7. 2012.

Minijature(korpica)

Odusevljavaju me minijature od konca,neobicne,nesto sto se ne moze videti na svakom koraku.
Mala korpica radjena od pamucnog konca u kombinaciji bele i ljubicaste boje  je zavrsena i  ne izgleda lose.


Ucvrscivanje korpice sa drvofiksom(to vec i vrapci znaju,ali nije na odmet ponoviti).Lepak za drvo razblazen sa kasikom vode nanositi cetkicom  na konac i susenje na kalupu.Kalup moze biti i cinija priblizne velicine korpe.





Ovakve stvarcice su lepa dekoracija, a moze biti i poklon za dragu osobu.
Posteno sam se namucila da nadjem diagram za nju i nisam uspela,zato u zamenu evo nesto slicno .

15 коментара:

  1. Korpica je divna!Obozavam neobicne heklane stvarcice,jos kad se imaju kome pokloniti...
    Pozdrav od nocobdije!:)

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatko ! I da znaš ...bolje je od ,,nutele ,,.

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda super, a umesto lepka može da se koristi špinovani šećer. Ja bih ovoj korpici dodala neku tvoju ružu, jer su zaista posebne.

    ОдговориИзбриши
  4. Olá Miki

    Muito bonita a sua mini cestinha de crochet.

    Abraço
    Nélia

    ОдговориИзбриши
  5. Ciao Miki
    è veramente carino il cestino che hai fatto.
    Grazie per le spiegazioni!!!
    Un abbraccio
    Elena

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Miki, prekrasnu korpicu si izradila i kao što i sama kažeš zaista može biti lijep poklon, a u nju, iako je mala, može stati još ponešto! Ja već dugo nisam imala heklicu u ruci i jedva čekam da nađem vremena i za heklanje!
    hvala za šemu
    pusa

    ОдговориИзбриши
  7. Slatke su ti ove korpice. Ja isto volim da heklam pa znam koliko treba truda za ovako nesto. Super je! I hvala na cestitkama

    ОдговориИзбриши
  8. Одговори
    1. Ovih dana sam u nekoj guzvi,pa nemam vremena za hobi,ali za jedno 2 nedelje bice nesto novo,nadam se.Pozdrav.

      Избриши
  9. This is really nice & looking so beautiful..well done my dear :)

    ОдговориИзбриши
  10. prekrasno je ispala :)
    Svrati na moj blog, ostavila sam ti nagradicu
    Lijepi pozdrav i ugodan dan ti želim

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentarima

Kukičani leptir.