24. 3. 2012.

Kako popraviti šivaću mašinu



Ako imate šivaću mašinu bagat ili sličnu,i  igla  napeto  prolazi kroz ubodnu ploču,ili se zaglavila,a proveren konac,igla,čunak i nikakvih nepravilnosti nema,onda možete i same  popraviti mašinu.


    Na donjoj strani mašine,pratite osovinu koja ide sredinom.Na desnom kraju  osovine je šraf koji se ne vidi ako igla nije u ubodnoj ploči.Šrafcigerom šraf malo odviti,pa ga zaviti,ali morate proveravati u toku zavijanja šrafa da li igla slobodno prolazi  kroz ubodnu ploču.
   Ponekad je i milimetar dovoljan za dobar ili loš položaj šrafa,i mašina neće dobro šiti,što znači da treba malo strpljenja,ili više pokušaja.
   Nadam se da će nekom pomoći ovaj post.



15 коментара:

  1. Wow ovo nisam očekivala od tebe ,mislim ove majstorije ...ali svaka čast!
    Zato je moje iznenadjenje veće ! Pozdrav!

    Sad slede kreacije ...

    ОдговориИзбриши
  2. hvala za ovo :) ja imam "višnju" (nije se još uvek kvarila (puj puj da ne ureknem)

    ОдговориИзбриши
  3. Puno ti hvala!!!!Čim uhvati vremena zavirit` ću ispod svoje Višnje , Trešnje , Jagode ...Sorry , zaboravila sam kako se moja zove!!!Toliko je stara da se izgrebalo ime( ili je možda Zlata, Maja...).Daaa, našla sam ime:Jadranka, konačno.:)):)):))

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24. март 2012. 23:04

    Odličan post, ja sam se dosta puta već suretala sa svojim popravcima mašine a sad me tak živcira jer sam šivala nešto debelo na svojoj bagatovoj višnji i sad mi stalno preskače , zatim kad namjestim šije malo dobro pa pukne igla ma da poludiš :(Mislim da bi sad već trebao i majstor da pogleda jer ja više neznam šta da radim , nažalost, a treba mi.
    Još ću malo pronjuškati po njoj valjda ću naći uzrok zašto se tako ponaša :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam problem,kida se konac..Zadnji put sam odlicno sila,i kad sam na brzinu htela nesto da porubim,gornji se konac kida:( Jos nisam pozvala majstora,al masina je zaista nekoriscena i jako ocuvana Danica..Ako se neko seti,nek mi kaze sta da popravim..
      Hvala na clanku!

      Избриши
    2. Da li si proverila koliko je konac zategnut,mozda je tu problem.

      Избриши
  5. Hvala ti na ovom članku, pokušaću i to, jer mi je gornji konac zategnut a donji labav i kad šijem, donji konac se toliko nagužva da ne znam šta da radim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li si probala da olabavis gornji konac?Clanak o tome mozes naci kod Ane Jan Stepalice.

      Избриши
  6. Mala ispravka,kod Stepalice je postavljanje konca,a saveti za podesavanje konca su na ovom blogu http://lom-sewing-embroidery.blogspot.com/2012/03/skola-sivanja-3-savjeti.html .Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  7. Dosta toga možete saznati i na ovom blogu

    http://masinski-kutak.blogspot.com

    dobrodosli :)

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala vam svima, rešiću, nadam se, problem. Ne volim kad se to desi.

    ОдговориИзбриши
  9. Maja ima više uzroka zašto se trga gornji konac.
    1. Tupa igla
    2. Kriva igla
    3. Star i nekvalitetan konac
    4. Prejaka zategnutost gornjega konaca
    5. Ili nije pravilno naveden konac između dviju pločica, koje služe za regulacijo napetosti konca. Sve to provjerite i uspjeh neče izostati

    ОдговориИзбриши
  10. pozdrav! sto ako dok sam stiskala papucicu, ujedno sampritisla i dugme za maximum i onda mi je stala igla uopce da se mice..

    ОдговориИзбриши
  11. a zasto kod mene igla nece uopste da radi sta moze biti kvar unapred hvala....

    ОдговориИзбриши
  12. Regulator sirine boda mi je zaglavio na br 2 ,pa neznam kako da ga popravim

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentarima

Kukičani leptir.