21. 10. 2011.

Crochet skirt for little girls


 Jedna heklana suknja,koju sam zamislila  drugačije.Htela sam trobojnu suknju od tanje vunice, na linije.Medjutim,u prodavnici nisu imali treću boju perlit vunice ,pa mi je bio sužen izbor.No ,mislim da nije ni ovako loše.

U prirodi je boja lepša nego na slici.
Jedino se dvoumim da li da stavim običan cvet ,ili ružu ,ili više cvetova?Koji cvet biste vi stavile?
 





                                   


                             













10 коментара:

  1. E pa draga moja Miki dobro nam došla,vidim da si nova u ovim vodama a što nas je više bit će zabavnije...
    Ne bih te mogla pronaći da nisi ostavila komentar,
    na kojem ti zahvaljujem.
    Ćao.

    ОдговориИзбриши
  2. Suknjica je slatkiš :))), ja bih stavila tri mala cvetića sa strane, ili liniju malih cvetića duž celog poruba.

    ОдговориИзбриши
  3. Jako je slatko! Slažem se sa Lenkom oko izbora cvetića.

    ОдговориИзбриши
  4. Très jolie petite jupe...
    Very cute little skirt...
    Hug and have a funny week-end.
    Anna

    ОдговориИзбриши
  5. Bonjour Miki
    C'est très joli , moi aussi je suis d'accord avec Lenka pour le choix des fleurs.
    Bonnes créations.
    Amitiés Carole

    ОдговориИзбриши
  6. Epa ,suknjičak je super! Boja fantastična! Poznata mi je vunica ,,perlit,, i odlična je za ručni rad.
    Ja bih stavila belu borduru u jednom redu ,ono,tipa ,lepezice...

    ОдговориИзбриши
  7. Devojke hvala vam na komentarima i dobrim idejama,

    @Carole,Anna,Reyes merci beacoup pour votre comentaire.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentarima

Kukičani leptir.